Friday, April 22, 2011

KAMU TAK LAYAK... SEBAB KAMU SUKA FITNAH

Mazlan Aliman Di Sidang Akhbar memFITNAH Tan Sri Yusof Noor beberapa hari lepas


Pemilihan PAS pada bulan Jun ini kini bertambah panas. Masing-masing telah merancakkan cara untuk mempromosi diri sendiri walaupun diketahui apa yang mereka perkatakan itu adalah pembohongan dan FITNAH.

Salah satu pemimpin PAS yang kini memegang jawatan AJK PAS Pusat ialah Mazlan Aliman. Dari maklumat yang di perolehi dari Anak Jati Felda, Mazlan telah kembali ke persada politik selepas menyepikan diri akibat kekalahan teruk PAS di kawasan Felda di DUN Tenang dan DUN Kerdau. Beliau yang merupkan penyokong kuat Haji Hadi dikatakan agak kecewa dengan pemimpin PAS kerana tidak memilih beliau untuk menjadi calon di kedua-dua kawasan tersebut.

Memandangkan Mazlan sedang bersedia untuk mempertahankan jawatan beliau sebagai AJK PAS Pusat, beliau terpaksa mencari bahan-bahan berkaitan Felda untuk di dedahkan, walaupun apa yang di dedahkan itu FITNAH.

Yang terbaru, beliau telah mem FITNAH Tan Sri Yusof Noor yang dikatakan menerima bayaran sebanyak RM84,000 dari Wilayah Segamat sebagai hadiah sagu hati. Yang jelas, ini adalah FITNAH yang amat nyata kerana Tan Sri Yusof Noor hanya ketawa dengan pembohongan terkini Mazlan Aliman ini. Dari sumber-sumber yang boleh dipercayai juga, di katakan Tan Sri ada berkata bahawa beliau akan bagi balik kepada peneroka sekiranya beliau ada menerima wang hadiah tersebut. Agaknya Mazlan yang ketandusan isu ini merindui bekas Pengerusi Felda setelah sekian lama tidak mengusik Tan Sri. Pada pandangan saya, bagus juga kalau Tan Sri Yusof Noor saman je Mazlan ni supaya semua peneroka tahu yang dia ni suka cakap bohong.

Yang pasti, apa yang diperkatakan beliau adalah FITNAH dan semestinya semua perwakilan PAS yang akan mengundi pada bulan Jun ini 'mesti' menolak Mazlan Aliman. Sesuai dengan beliau yang setakat ini memegang jawatan AJK Pembohong Amalan Saya (PAS)....

Sedar-sedarlah Mazlan oooooiiiiiii......

AKU ANTI FITNAH

No comments:

Post a Comment