Wednesday, October 20, 2010

LATHEEFA KOYA, RATU PENIPU PKR

Sungguh Memalukan... Kredibiliti seorang peguam telah hancur hanya disebabkan oleh politik. Walaupun, Islam melarang hambanya menipu dan memanipulasi orang, namun beliau telah ketepikan ajaran Islam tersebut. Itulah dia Latheefa Koya.

Beliau telah memaksa orang lain mengaku sesuatu yang tidak mereka lakukan. Beliau lansung tidak takut balasan Allah dikemudian hari.

Pembongkaran ini secara tidak lansung memberi gambaran bahawa kes-kes lain yang sedang di wakili beliau boleh dipersoalkan. Antara kes yang beliau kendalikan termasuklah kes saman peneroka terhadap Felda. Beliau bersama dengan Sivarasa (rakan beliau yang memaksa Muhammad Rahimi Osman dan Mohd Rasid Mohd Rosdi menandatangani akuan bersumpah palsu) telah dilantik oleh peneroka untuk mengendalikan kes saman ini.

AAF percaya Latheefa Koya dan rakan-rakannya akan mencari berbagai cara untuk memenangi kes saman ini walaupun dengan cara yang tidak betul. FITNAH akan dibuat semata-mata untuk mengaburi masyarakat seolah-olah Kerajaan adalah jahat.

Sama-samalah kita lihat aksi 'Ratu Penipu PKR' ini beraksi nanti... Pesan AAF kepada Latheefa Koya, bertaubatlah anda sebelum terlambat.

3 comments:

  1. Salam Ziarah,

    Mohon sesama link untuk blog memasing untuk sama2 melanyak fuckatan haram jadah!!! Untuk makluman, blog saya dahulu dikenali sebagai Kalam Timur, yang telah di HACKED oleh fuckatan bloggers.

    salam perjuangan.

    http://gerakantimur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan,

    Blog Gelombang Rakyat ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuan yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas.

    Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

    Saya tlh linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan di blog saya..


    SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    ReplyDelete
  3. Saudara Gelombang Rakyat dan Gerakan Timur, terima kasih kerana sudi membaca artikel di dalam blog saya yang tidak seberapa ini. Saya juga masih belajar namun Insyaallah kita dapat sama-sama bertukar fikiran untuk memantapkan objektif perjuangan kita. Saudara boleh menghantar e-mail secara terus kepada saya di akuantifitnah@yahoo.com.

    Salam Perjuangan Dari Saya

    ReplyDelete