Friday, November 12, 2010

MARI KITA TEKA... BILA PARTI KE RAHMATULLAH (PKR) AKAN BERKUBUR

Melihat perkembangan terkini dari hari ke hari, kita dapat simpulkan bahawa hayat Parti Ke Rahmatullah (PKR) ini sudah semakin sampai ke penghujungnya. Perbalahan dan perebutan kuasa di dalam PKR itu sendiri akan menghancurkannya.

Kalau kita tengok, mereka yang di dalam PKR ini semuanya 'hard core' dalam melawan BN terutamanya UMNO. Antara 'hard core' ini, majoritinya adalah peguam seperti Zaid, Sivarasa dan Lathefa Koya. Itu tak termasuk nama-nama 'hard core' yang lain seperti Elizabeth, Tian Chua, Gobalakrishnan dan ramai lagi 'hantu-hantu'nya. Semua 'hard core' ini adalah pakar dalam FITNAH dan memFITNAH yang akhirnya, Allah telah membalas mereka semua ini.

Dalam artikel ini, AAF nak buat satu kuiz, Bilakah PKR akan benar-benar berkubur dan Ke Rahmatullah...

a) Disember 2010
b) Januari 2011
c) Jun 2011
d) Selepas PRU 13
e) Tidak akan ke kubur

Mari kita sama-sama teka...

Tuesday, November 9, 2010

FITNAH : CERAMAH KETUA PEMFITNAH FELDA TIADA SAMBUTAN

Pagi ini, rakan saya di Johor menghantar satu e-mail kepada saya. Di dalam e-mail tersebut, beliau memaklumkan bahawa pakar pemFITNAH Felda, saudara Mazlan Aliman telah merancang untuk menabur FITNAH di satu balairaya di Felda Kemendor. Kononnya beliau ingin membela nasib peneroka yang tertindas. Namun, hasrat beliau tidak kesampaian kerana dimaklumkan bahawa beliau telah menukar ceramah tersebut ke Markas PAS di Jasin.

Menurut rakan saya, mereka yang hadir hanyalah lebih kurang 20 orang sahaja dan majoriti semuanya adalah rakan-rakan PAS. Sungguh melucukan kerana ceramah beliau ini tiada sambutan lansung. Nampaknya, peneroka-peneroka dah makin sedar bahawa mereka semua ini sedang diperkudakan oleh Parti Ajaran Sesat (PAS) dan Parti Ke Rahmatullah (PKR). Lihat sahaja lah apa yang berlaku :

1) Mazlan tidak dapat buat apa-apa bila Kerajaan PAS Kelantan menipu orang miskin dan orang asli di DUN Galas dengan isu Ladang Rakyat.

2) Nik Aziz dah semakin sesat dan kepimpinannya sudah semakin di tolak oleh rakyat dan juga dalam PAS sendiri.

3) PKR pula sedang di landa todak dan bahtera mereka akan karam tidak lama lagi. Yang terkini Zaid Ibrahim pun dah letak semua jawatan di dalam PKR.

4) Tembelang peguam-peguam PKR yang menipu telah merosakkan kredibiliti parti Pakatan Pembohong ini.

Kami ingin mengambil satu ungkapan yang di gunakan oleh Karpal Singh terhadap Anwar Ibrahim tidak berapa lama dahulu. Ungkapan ini kami tujukan kepada Mazlan Aliman.... "MAZLAN ALIMAN MESTI BERTAUBAT...".

Friday, October 29, 2010

PKR, KALAU TAK TERJUN LAUT...MEREKA BERGADUH - YONG TECK LEE

Inilah ungkapan yang di keluarkan oleh Yong Teck Lee, rakan sekutu Parti Ke Rahmatullah (PKR) di Sabah..."PKR, Kalau tak terjun laut...mereka bergaduh". Kami berpendapat, kenyataan beliau ini berdasarkan pengalaman Yong apabila mengenali PKR, terutamanya Anwar Ibrahim dengan lebih dekat.

Beliau sedar sekiranya SAPP mendekati PKR yang akan berkubur tidak berapa lama lagi, maka perjuangan SAPP juga akan berkubur. Oleh itu, SAPP mengambil pendekatan untuk bertanding juga di Batu Sapi. Namun tindakan SAPP yang memainkan isu 'Sabah untuk Sabah' adalah sangat bahaya.

Namun inilah hakikatnya... pembangkang yang hanya tahu menaburkan FITNAH, tidak akan berhenti menabur FITNAH. Sekarang ini mereka (SAPP dan PKR) sedang bertekak sesama sendiri, maka masing-masing sedang FITNAH memFITNAH sesama mereka. Apabila Ansari jatuh di jeti pun, mereka saling FITNAH juga. Lucu...lucu...

Oh ya Ansari... sakit ke??? He he he


Wednesday, October 27, 2010

FITNAH : KILANG FITNAH PARTI KE RAHMATULLAH (PKR) DAH KENA

Sesungguhnya FITNAH itu azabnya sangat dahsyat. Itulah ungkapan dan pesanan ayah kesayangan yang saya ingat sampai bila-bila. Semalam berita yang sudah lama di tunggu-tunggu telah keluar di mana Felda telah menang kes saman mereka terhadap akhbar FITNAH Parti Ke Rahmatullah (PKR).

Sengaja saya tidak menulis selepas keputusan tersebut keluar semalam kerana hendak melihat apakah reaksi dan jawapan balas dari portal Suara Keadilan. Ternyata, hingga ke saat ini iaitu pada jam 10 pagi, masih belum ada reaksi dan jawapan balas kepada isu ini.

Kesimpulan ringkas yang dapat di buat ialah, memang Suara Keadilan 'Bersalah' dan mengaku bahawa mereka telah memFITNAH Felda. Sama-sama lah kita tunggu hayat parti ini yang tinggal nyawa-nyawa ikan.... Sebab itu parti ini sesuai di namakan Parti Ke Rahmatullah....

Monday, October 25, 2010

PKR - PARTI KE RAHMATULLAH


Tidak lama lagi, PKR yang dahulunya di kenali dengan Parti Keadilan Rakyat akan bertukar nama ke PARTI KE RAHMATULLAH. Percayalah, ianya akan berlaku tidak lama lagi. Bibit-bibit perpecahan itu telah banyak kita lihat dan penyokong parti ini juga sudah semakin muak dengan pemimpinnya. Antara bibit-bibit perpecahan adalah seperti berikut :-

1) pemimpin-pemimpin kanan PKR telah meninggalkan parti
2) pembongkaran kes liwat Anwar yang mana tembelang beliau semakin terbuka
3) pergaduhan di antara kepimpinan tertinggi PKR terutama menjelang pemilihan parti
4) perpecahan diantara kaum di dalam PKR seperti panggilan 'Paria' oleh Azmin
5) pergaduhan di dalam keluarga Anwar Ibrahim sendiri
6) ahli-ahli PKR sudah menolak Anwar Ibrahim
7) Penyebaran FITNAH yang tidak terkawal bukan sahaja kepada BN tetapi sesama sendiri

Saya masih ingat apa kata YB Zulkifli Nordin tidak lama dahulu bahawa PKR akan berkubur sebelum akhir tahun ini. Bersamalah kita nantikan saat parti yang menjadi kilang FITNAH ini berkubur dan ke kubur.... Oleh itu bolehlah kita gelarkan PKR sekarang menjadi PARTI KE RAHMATULLAH sahaja.

Wednesday, October 20, 2010

LATHEEFA KOYA, RATU PENIPU PKR

Sungguh Memalukan... Kredibiliti seorang peguam telah hancur hanya disebabkan oleh politik. Walaupun, Islam melarang hambanya menipu dan memanipulasi orang, namun beliau telah ketepikan ajaran Islam tersebut. Itulah dia Latheefa Koya.

Beliau telah memaksa orang lain mengaku sesuatu yang tidak mereka lakukan. Beliau lansung tidak takut balasan Allah dikemudian hari.

Pembongkaran ini secara tidak lansung memberi gambaran bahawa kes-kes lain yang sedang di wakili beliau boleh dipersoalkan. Antara kes yang beliau kendalikan termasuklah kes saman peneroka terhadap Felda. Beliau bersama dengan Sivarasa (rakan beliau yang memaksa Muhammad Rahimi Osman dan Mohd Rasid Mohd Rosdi menandatangani akuan bersumpah palsu) telah dilantik oleh peneroka untuk mengendalikan kes saman ini.

AAF percaya Latheefa Koya dan rakan-rakannya akan mencari berbagai cara untuk memenangi kes saman ini walaupun dengan cara yang tidak betul. FITNAH akan dibuat semata-mata untuk mengaburi masyarakat seolah-olah Kerajaan adalah jahat.

Sama-samalah kita lihat aksi 'Ratu Penipu PKR' ini beraksi nanti... Pesan AAF kepada Latheefa Koya, bertaubatlah anda sebelum terlambat.

Friday, September 24, 2010

MARI BELAJAR MENIPU BERSAMA PAS (PARTI AJARAN SESAT)

Kelakar ada... Lucu ada... Semua ada... Akhirnya semua kena tipu. Yang kaw-kaw kena tipu adalah penyokong PAS. Mana tidaknya... tiba-tiba ada syarikat nak bagi derma RM4 Billion. Itu bukan satu jumlah yang sedikit. Dengan duit yang sebanyak itu, sekiranya PAS tak dapat tawan Malaysia pun, kurang-kurang boleh beli negara lain dan mereka dapat tubuh Kerajaan Islam di situ. Nak tubuh Kerajaan Islam di Malaysia payah sebab kena ikut kata DAP.

Apapun pemimpin Parti Ajaran Sesat (PAS) ini memanglah Penipu dan kuat berbohong. Bila ada berlaku sesuatu perkara yang dilihat akan memberi kesan yang buruk kepada mereka, pemimpin mereka akan menipu dan akan menuduh orang lain memFITNAH mereka. Kesian saya lihat ahli-ahli baru PAS yang dulu tak pernah menipu, sekarang ini kena belajar menipu. Tak lama lagi, agaknya akan ada Kursus Untuk Menipu pula...

Saya cadangkan PAS tukar slogan mereka kepada "MARI MENIPU BERSAMA PAS"...TAHNIAH PAS


Friday, September 17, 2010

SELANGOR & PULAU PINANG : PARTI AJARAN SESAT (PAS) DIMINTA MEMBACA DOA DI PUSAT PELACURAN & SPA?

Sejak kebelakangan ini, pemimpin-pemimpin Parti Ajaran Sesat (PAS) telah banyak mengeluarkan kenyataan dan fatwa-fatwa sesat hanya untuk melindungi kawan "BAIK" mereka dari DAP. Mereka sanggup berkorban apa saja...."Harta ataupun nyawa" untuk DAP. Malah membuat FITNAH sekali pun mereka sanggup lakukan hanya untuk meraih undi kaum cina dan india. Antara yang terkini :



1. Sanggup membatalkan hasrat menubuhkan Kerajaan Islam dan perlaksanaan Hukum Hudud
2. Sanggup membenarkan orang kafir DAP masuk masjid dan surau
3. Mengizinkan orang kafir DAP memberi tazkirah di masjid dan surau
4. Membenarkan kilang arak di besarkan
5. Membaca doa untuk Khalifah Umar Lim Guan Eng dalam khutbah Jumaat

Memandangkan mereka ini dah terlalu SESAT, adalah tidak menghairankan tidak lama lagi mereka akan melibatkan diri dalam perasmian Pusat-Pusat PELACURAN & SPA milik kawan-kawan politik mereka, dengan diminta membaca doa. Yalah... apa salahnya membaca doa untuk pelacur-pelacur warga asing ni. Manalah tahu ada yang diberi hidayah pula nanti.

Lepas tu, bolehlah baca doa di PUB-PUB, Restoran - restoran Cina, Perasmian Ladang-Ladang Khinzir dan sebagainya. Kami mengucapkan TAHNIAH kepada Parti Ajaran Sesat (PAS) di atas kejayaan mereka menyesatkan Umat Islam di Malaysia.

Tuesday, September 14, 2010

NIZAR, KAMI CABAR PULA 'PAS' TUKAR NAMA KE 'PIS'

Pakar FITNAH dalam Parti Ajaran Sesat (PAS) iaitu Pesuruhjaya PAS Perak, Mohammad Nizar telah mencabar UMNO menukar namanya kepada PEKEMBAR. Cabaran tersebut telah dilaporkan oleh satu Portal Berita FITNAH yang memang sah kilang memFITNAH terhadap Kerajaan Malaysia dan UMNO.


Pakar FITNAH ini memang kuat memFITNAH sejak kebelakangan ini. Yang terbaru, beliau juga telah menulis didalam Twitter dengan menyatakan bahawa ahli UMNO yang menyertai PERKASA adalah seramai 1.2 juta orang sedangkan ahli PERKASA setakat ini hanyalah sekitar 200 ribu orang sahaja.


Berbalik kepada isu tukar nama... sepatutnya PAS juga kena tukar nama ke 'PIS' kerana singkatan untuk Parti Islam Semalaysia ialah 'PIS'. Oleh itu, pesan kami kepada saudara Nizar, betulkan dulu Parti Ajaran Sesat kamu tu dulu kerana terlalu banyak ajaran sesat yang telah kamu bawa dan seterusnya menghancurkan Umat Islam di Malaysia.


Tanggunglah kamu semua di akhirat atas pembohongan kamu ini.

Thursday, September 9, 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI


Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca dan rakan-rakan bloggers semua. Saya berdoa semoga selepas Ramadhan ini, umat Islam dan melayu di Malaysia akan bersatu serta bersama-sama mempertahankan bumi Malaysia tercinta ini dari pemFITNAH yang ingin menghancurkan negara.



Bersama juga kita membacakan Al-Fatihah kepada pejuang-pejuang Islam yang telah Syahid menegakkan Islam di rantau ini. Semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh mereka. AMIN



AKU ANTI FITNAH

Monday, September 6, 2010

FITNAH : FITNAH PARTI AJARAN SESAT (PAS) SEMAKIN SESAT LAGI MENYESATKAN

Semakin hari, Parti PAS telah menjadi semakin sesat lagi menyesatkan. FITNAH-FITNAH yang dilakukan oleh parti ini, semakin lama semakin parah. Yang menariknya, apabila parti ini memFITNAH Kerajaan dan UMNO, mereka pula yang menuduh Kerajaan dan UMNO memFITNAH mereka. Semuanya sungguh melucukan... Kesucian agama Islam dipermainkan. Ayat-ayat Al Quran di terjemah mengikut kepentingan politik mereka sendiri.

Pemimpin-pemimpin PAS juga sejak kebelakangan ini sudah bercelaru dengan masing-masing mempunyai pegangan dan pandangan mereka yang tersendiri. Situasi dalaman PAS yang telah berpecah belah, jelas kelihatan. Sekurang-kurangnya terdapat 3 puak besar di dalam PAS iaitu kumpulan Haji Hadi, kumpulan Nik Aziz dan kumpulan yang tidak menyokong kedua-duanya.

Beberapa hari yang lepas, saya berkesempatan kesebuah Masjid di Pahang yang menjadi kubu kuat PAS. Selepas solat zohor, saya saja-saja duduk di serambi masjid dan mendengar perbualan politik oleh beberapa jemaah disitu. Mereka meluahkan perasaan marah terhadap pemimpin mereka sendiri dan berbincang hangat berkenaan topik-topik berikut :






a) pemimpin mereka sudah hilang kredibiliti kerana terlalu menurut DAP dan PKR
b) pemimpin mereka membiarkan Anwar Ibrahim sebagai Ketua Pembangkang sedangkan sebelum ini Mat Sabu sendiri pada tahun 1988 pernah menceritakan siapa itu Anwar Ibrahim serta menggelarkan Anwar itu 'Al-Juburi'.

c) Soal arak pula telah dipermain-mainkan dan kenyataan Khalid Samad yang membenarkan kilang arak dibesarkan di Selangor dipertikaikan.
d) Soal Hukum Hudud pula ditangguhkan hanya kerana untuk meraih simpati undi masyarakat bukan Islam terhadap PAS.
e) Hak keistimewaan orang melayu telah tercabar dan pemimpin PAS hanya membiarkan sahaja orang melayu di permain-mainkan oleh bukan Islam. Lihat saja apa yang berlaku di Selangor. Pelacuran telah menjadi tidak terkawal dan Selangor rosak akibat DAP. PAS tidak dapat buat apa-apa untuk memperbaikinya kerana semua dikawal oleh DAP.
f) Pemimpin-pemimpin PAS membiarkan institusi masjid di cemar oleh orang-orang bukan Islam.
Ini adalah antara topik-topik hangat yang dibincangkan sesama mereka. Jelas, mereka ini tidak puas hati dan kecewa dengan parti mereka sendiri iaitu Parti Ajaran Sesat (PAS). Saya doakan semoga mereka semua ini dibukakan pintu hati untuk bersama-sama bekas rakan mereka seramai 756 orang di Perak yang telah menyertai UMNO.

(Apa yang ditulis ini adalah luahan serta perbincangan sesama ahli PAS)

Tuesday, August 31, 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE-53

Kepada semua, SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-53. Aku sayang MALAYSIA dan bersama kita nyahkan pemFITNAH yang merosakkan negara ini.

Thursday, August 26, 2010

FITNAH : LUCU... WALAUPUN BETUL TAPI DIKATAKAN FITNAH

Dalam beberapa hari ini, banyak perkara melucukan sedang berlaku terutama dalam bab memdoakan Lim Guan Eng didalam khutbah Jumaat. Bila mereka memFITNAH Kerajaan dan UMNO, pembangkang kata itu semuanya betul (walaupun sebenarnya tak betul lansung - contohnya seperti Felda Bangkrap) tetapi bila Kerajaan dan UMNO mendedahkan perkara yang sebenarnya berlaku... walaupun orang tersebut mengaku mendokan untuk orang kafir, mereka menganggap UMNO memFITNAH. Yang mana betul ni?

Perkara sama juga berlaku apabila secara terang-terangan PAS bersendirian didalam memperjuangkan hukum hudud. Walaupun DAP dan PKR tidak bersetuju, namun untuk menutup malu, mereka memFITNAH kerajaan dan UMNO. Inilah yang sedang berlaku sekarang. Jika kita lihat, Haji Hadi hanya membisu didalam hal ini. Nak bagi komen pun kena berhati-hati... Mana tidaknya, takut hilang sokongan kot... memang melucukan.

Masih ingatkah kita tentang fatwa Haji Hadi pada 1981 yang mengkafirkan UMNO kerana bekerjasama dengan MCA dan MIC? Sekarang mereka telah bekerjasama dengan sebuah parti yang secara terang-terangan menolak hukum hudud. Dimanakah pegangan mereka terhadap amanat ini.

Secara ringkasnya, bila semuanya baik untuk kepentingan politik mereka, ia adalah ok tapi bila sesuatu itu tidak memberi kelebihan kepada mereka, ia dikatakan FITNAH.

Wahai saudara sekelian, fikirkanlah baik-baik. Jangan menyokong membabi buta.

Wednesday, August 25, 2010

FITNAH : MAZLAN TERUS MEMFITNAH WALAUPUN DALAM BULAN RAMADHAN

Tidak tahu saya nak kata apa lagi... Walaupun di dalam Bulan Ramadhan Al Mubarak ini, Mazlan Aliman tidak habis-habis dengan usahanya untuk memporak porandakan segala usaha Kerajaan di Tanah Rancangan Felda ini.

Baru-baru ini, Mazlan telah turun ke Rancangan Felda Chini dan sempat memberi ceramah kepada peneroka (sudah tentu yang sokong PAS). Maka dikatakan berduyun-duyun peneroka turun mendengar ceramahnya. Didalam ceramahnya, beliau menyentuh berbagai isu-isu yang berkaitan dengan Felda dan FITNAH yang tidak habis-habis terhadap Felda. Semuanya yang berkaitan dengan Felda adalah buruk dan jijik. Tidak ada sikitpun yang baik.

Maka kita tidak hairan dengan tindakan beliau ini kerana pemimpin-pemimpin beliau juga membenarkan berkawan dengan syaitan, mengkafirkan orang Islam lain, mendoakan orang kafir dalam khutbah Jumaat dan bermacam-macam lagi. Mazlan lebih rela melihat peneroka ini bermusuhan dengan Felda... Yalah...kan nak jadi YB.

Saya ada sedikit nasihat buat Mazlan, kalaulah betul-betul ikhlas nak berjuang, cubalah betulkan syarikat-syarikat yang di kuasai oleh Kerajaan PAS di Kelantan dan Kedah, Contohnya seperi Kulim Hitech Park di Kedah dan PMBK di Kelantan. Ini hanyalah beberapa syarikat sahaja, malah banyak lagi syarikat-syarikat yang lebih bermasalah. Kan lebih mudah untuk betulkan perjalanan syarikat ini dari dalam parti sendiri.

Oleh itu, jangan hanya pandai mencari salah orang sahaja... dan seterusnya membuat FITNAH di bulan yang mulia ini. Lihatlah perbandingan ucapan antara seorang Ulama dan Ular Dalam Semak... Nilailah sendiri.

Thursday, August 19, 2010

FITNAH : GULONGAN MANAKAH LAGI YANG BELUM DIFITNAH? SEMUA DAH...

Siapa lagi yang tidak diFITNAH oleh mereka dari Pakatan Rakyat. Boleh dikatakan semua gulongan masyarakat termasuklah Sultan pun sudah diFITNAH. Sepatutnya nama kumpulan mereka ini patut diubah menjadi PAKATAN FITNAH. Kita lihat di bawah :





















1) Sultan sudah diFITNAH
2) Pemimpin sudah diFITNAH
3) Ulama sudah diFITNAH
4) Agensi Kerajaan sudah diFITNAH
5) Rakyat yang ingin mendapatkan keadilan juga diFITNAH
6) Bekas pemimpin mereka yang sudah sedar juga diFITNAH

Yang menghairankan kita, semasa mereka sedang memFITNAH, mereka pulak yang kata mereka diFITNAH. Yang sebenarnya, kenyataan mereka diFITNAH itu hanyalah untuk menarik simpati penyokong-penyokong mereka sahaja.

Sampai bilakah kita harus membiarkan mereka meneruskanFITNAH-FITNAH ini. Didalam Islam, kesalahan FITNAH itu lebih dahsyat dari membunuh. Fikirkanlah !!!

Tuesday, August 17, 2010

FITNAH : BANGSA LAIN TIDAK HENTI-HENTI MEMFITNAH HAK BUMIPUTRA

Membaca kenyataan Chua Soi Lek baru-baru ini membuatkan darah setiap orang melayu mendidih. Kesimpulan yang kita boleh buat ialah, bangsa lain nak hak yang sama rata dengan orang melayu. Itu masa sekarang... bayangkan apa yang akan jadi pada tahun-tahun yang mendatang.

Sekarang kita sudah dapat melihat, MCA, Gerakan dan juga MIC sudah berani menyentuh hak keistimewaan orang melayu ini. Tak payahlah kita sebut DAP dan PAS kerana mereka ini juga akan menghancurkan hak keistimewaan orang melayu. FITNAH yang berterusan terhadap kepimpinan negara yang diterajui oleh UMNO terus tabur. Masing-masing dengan cara mereka membakar semangat penyokong mereka.

Selama ini, adakah hak keistimewaan orang melayu ini membuatkan bangsa lain merempat tak dapat nak mencari rezeki? Saya bagi contoh, katalah kalau satu syarikat bumiputra dapat projek buat jambatan bernilai RM100 juta. Kalau di tolak keuntungan dalam 20%, maka syarikat bumiputra tersebut dapat RM20 juta. Yang lainnya :
1) Simen - ambil dengan cina
2) Batu - ambil dengan cina
3) Sewa mesin jengkaut dan lain-lain mesin - ambil dengan cina
4) Besi - ambil dengan cina
5) Tar - ambil dengan cina/india

Ini hanyalah contoh yang ringkas sahaja. Boleh
dikatakan semuanya dapat kepada bangsa lain. Adakah memberi projek kepada syarikat bumiputra ini memiskinkan bangsa lain? Saya tidak mempertikaikan rezeki untuk bangsa lain, tapi harus di ingat, sekiranya semua bangsa adalah sama, maka melayu akan terpinggir terus dari bumi Tanah Melayu ini. Mungkin 50 tahun akan datang, ia dipanggil TANAH CINDIA dan bukan lagi Tanah Melayu.

FITNAH : SALAH SENDIRI TAPI SALAHKAN POLIS

Sungguh kesian tapi melucukan... Itulah gambaran yang boleh saya ucapkan apabila membaca sebuah berita portal pembangkang tadi. Kisahnya terdapat seorang hamba Allah ini yang menyaman Polis dan Kerajaan sebanyak RM 2 juta hari ini. Kesian saya bila beliau menceritakan yang beliau telah terlibat didalam satu insiden yang mana beliau telah cedera angkara perbuatan Polis.

Didalam berita itu beliau memberitahu :
"Saya buat semua ini sebab nak tuntut keadilan atas kezaliman ini kerana selama ini saya ingat polis jaga keamanan rakyat biasa seperti saya," ujarnya sambil menyuarakan rasa tidak selamat berada di tanah air.

Tapi apa yang beliau perkatakan adalah bertentangan dengan apa yang beliau telah lakukan iaitu sekiranya beliau menghormati Polis dan mintak Polis menjaga keamanan, sepatutnya beliau tidak menyertai Perhimpunan Bersih pada tiga tahun yang lepas. Semua sudah maklum bahawa Perhimpunan tersebut adalah salah dan menyalahi undang-undang.

Pesan saya, lain kali kalau dah tahu perhimpunan itu adalah salah, janganlah pergi.

Monday, August 16, 2010

KAUM LAIN DAH MULA TUNJUK TARING



Pembongkaran lambang surat rasmi Kerajaan Negeri Selangor yang mesti menggunakan simbol komunis betul-betul mengejutkan saya. Semakin lama, kaum-kaum lain ini semakin mencabar orang melayu. Malangnya, segelintir orang melayu yang masih tidak sedar diri ini, di perkudakan oleh orang-orang yang ingin meghancurkan negara ini.

Lihat saja, mereka ini kini lantang bersuara. Mereka.... :

1) Menghina Pemimpin Negara
2) Menghina Islam - Penggunaan Kaliman Allah, Arak, Pelacuran
3) Menghina Raja
4) Menghina Agensi dan Institusi Kerajaan
5) Mengina Kerajaan Negeri Dengan Menukar Lambang
6) Menghina Rakyat Malaysia

Saya amat berharap supaya pihak Polis dapat mengambil tindakan segera sebelum peristiwa yang tidak diingini berlaku. Apapun, saya ingin mengucapkan taniah kepada blog Gerakan Anti PKR kerana membongkar penggunaan lambang ini di Selangor.

FITNAH : HARI BERSEJARAH UNTUK SUARA KEADILAN YANG MENJADI KILANG FITNAH

PADAN MUKA... Itulah ungkapan sesuai dan paling tepat saya boleh perkatakan. Hari ini merupakan hari yang bersejarah kerana Suara Keadilan yang TIDAK ADIL akan di saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Keceluparan akhbar yang sudah melampaui batas yang juga menjadi kilang FITNAH akhirnya akan menerima akibatnya.

Selain dari itu, peguam-peguam dari PKR yang kononnya membela peneroka Felda telah bermesyuarat dan mengeluarkan kenyataan beberapa hari lepas bahawa Felda tidak boleh menyaman Suara Keadilan. Alasan yang diberi ialah Suara Keadilan adalah suara rakyat.... Wahai PKR, Suara Keadilan bukanlah suara rakyat tapi suara yang keluar dari nafsu yang pemimpin PKR yang jahat lagi busuk. Mereka yang berkata-kata didalam akhbar tersebut juga sama semuanya.

Tergelak saya sampai sakit perut bila membaca berita tersebut. Nampaknya, peguam-peguam merangkap pemimpin PKR ini tahu masalah besar yang akan mereka terima kerana kalau mereka adalah dipihak yang benar, mereka akan mempertahankan kenyataan mereka. Mereka tu peguam dan mereka pun tahu akibatnya. Kesimpulannya, mereka tahu yang Suara Keadilan hanyalah memBoldFITNAH dan apBolda isu yang dimainkan adalah FITNAH semata-mata.

Dalam pada tu pun mereka juga sempat memFITNAH Pengerusi Felda. Itulah dia, kalau dah kaki FITNAH tu tak akan kemana. Tahniah kepada Felda kerana menyaman kilang FITNAH ini.


Saturday, August 14, 2010

FITNAH : WAHAI KHALID, MANA KAMERANYA?

Membaca peristiwa di mana Khalid Ibrahim mendakwa bahawa beliau telah dirakam oleh satu alat perakam, telah membuat saya dan rakan-rakan saya ketawa besar.

Didalam sidang akhbar tersebut, Khalid telah menunjukkan alat yang dikatakan perakam video tapi, sedarkah kita sekiranya itu adalah alat perakam, dimanakah kameranya? Takkan perakam itu boleh merekod kalau kamera tidak ada? Saya berpendapat, sekiranya Khalid ini bijak, dia mesti tunjukkan pada semua wartawan bagaimanakah bentuk alat-alat ini semasa dia menjumpainya.

Lepas itu, ada hati nak memFITNAH UMNO dan juga agensi-agensi keselamatan seolah-olah dia menjadi sasaran. Janganlah FITNAH kalau bukti tak cukup. Kalau nak kata orang UMNO masuk kebilik beliau, saya rasa agak mustahil kerana bilik beliau sudah semestinya dikawal rapi. Kalau pihak keselamatan nak masuk sekalipun, saya rasa mereka takkan sebodoh itu nak letak perakam yang besar seperti itu di sebalik langsir tanpa membuat apa-apa setting pada perakam tersebut.

Apapun, tahniah kepada Khalid kerana telah berjaya memperbodohkan diri sendiri... Kalau nak tahu, polis-polis semua gelak bila tengok berita ni keluar....




Friday, August 13, 2010

FITNAH : FELDA DISERANG LAGI TAPI MENGAPA MEMFITNAH?

Hairan! Hairan! Hairan! Inilah ungkapan yang sesuai diungkapkan oleh saya. Mengapalah peneroka yang menyaman Felda ini begitu mudah diperdayakan oleh pihak-pihak yang secara terang, hanya mengambil kesempatan diatas mereka? Jawapannya tidaklah susah... mereka ini telah dikaburi dengan fahaman politik yang sempit kerana mereka juga adalah pengikut setia parti-parti politik pembangkang.

Untuk menghalalkan perbuatan mereka, satu risalah di edarkan untuk menarik peneroka-peneroka lain menyertai mereka menyaman Felda. Yang menarik, isu-isu yang ditulis didalam risalah ini, nyata tidak tepat dan FITNAH. Segalanya hanya berlandaskan andaian.

Saya telah difahamkan, kesemua 766 peneroka yang menyaman Felda ini adalah ahli parti pembangkang yang bercita-cita untuk menguasai Felda satu hari nanti, tetapi mereka tidak tahu bahawa niat yang mereka sangka 'murni' itu akan meruntuhkan Felda.

Apa yang menarik juga, peneroka ini juga telah ditipu hidup-hidup oleh rakan peguam mereka dari PKR. Agaknya mereka tak kisah ditipu oleh rakan PKR dari ditipu oleh orang lain kot... Kalau mengikut perjanjian antara peneroka dan peguam sahaja pun, peneroka dah kena tipu, kemudian kena bayar RM500 seorang.

Mengikut risalah, peneroka diberi maklumat bahawa kes saman Felda Kemahang 3 Kelantan telah berjaya, namun realitinya adalah berbeza. Kemenangan kes tersebut bukanlah kerana terbukti Felda menganiaya peneroka tetapi kerana kesilapan teknikal dimana peguam yang mewakili Felda tidak hadir ke mahkamah. Kes ini masih lagi belum selesai dan semakan kehakiman sedang dilakukan.

Nampak gayanya, FITNAH terhadap Felda secara khas dan agensi-agensi Kerajaan yang lain tak akan berhenti dan akan berterusan. Satu mekanisma oleh Kerajaan untuk mengawal FITNAH ini perlu digubal sebelum ianya melarat dan tidak dapat di bendung lagi.


Monday, August 2, 2010

FITNAH : PAKATAN RAKYAT TERUS MEMFITNAH



















Melihat penyebaran FITNAH-FITNAH oleh Pakatan Rakyat yang berleluasa sekarang, kita sebagai orang Islam yang juga orang melayu sepatutnya merasa bimbang. Al-Quran telah menjelaskan bahawa, pada akhir zaman, FITNAH akan menjadi suatu perkara yang biasa namun yang menakutkan pada ketika ini, FITNAH bukan sahaja dilakukan oleh orang yang tidak mempunyai ajaran agama yang kuat, tapi oleh mereka yang dikatakan Tok Guru ataupun Ustaz.

Tahukah kita apa FITNAH boleh lakukan sekiranya ia tidak dibenteras ?

1) Ia boleh musnahkan kredibiliti seorang individu
2) Ia boleh musnahkan keluarga
3) Ia boleh musnahkan organisasi
4) Ia boleh musnahkan kaum
5) Ia boleh memusnahkan agama
6) Ia boleh musnahkan negara
7) dan Ia juga boleh musnahkan dunia

Malaysia sebagai sebuah negara Islam, yang mempunyai penduduk yang berbilang kaum tidak terlepas dari menghadapi berbagai FITNAH. Bagi mereka yang menyebarkan FITNAH, mereka tidak sedar tindakan yang mereka lakukan boleh memberi kesan buruk yang sangat hebat. Kita ambil contoh satu FITNAH yang di buat oleh Suara Keadilan terhadap Dato Seri Dr Zambry kadir tidak berapa lama dulu. Apakah kesannya?

  1. Dr Zambry sudah semestinya malu kerana dianggap sebagai pengganas
  2. Isteri serta anak-anaknya malu kerana suami/ayah mereka di tuduh sebagai pengganas
  3. Seluruh pemimpin dan rakyat akan tertanya-tanya adakah perkara itu benar-benar terjadi? Secara tidak lansung, pemimpin dan rakyat akan menjadi marah kepada Amerika Syarikat. Sekiranya tidak di perbetulkan, mungkin ada yang bertindak diluar batasan dengan memboikot dan sebagainya.
  4. Negara malu kerana pemimpinnya telah dianggap pengganas oleh Amerika Syarikat
Disebabkan FITNAH yang tidak bertanggungjawab ini, Dr. Zambry telah membuat saman malu RM100 juta terhadap akhbar ini yang mana akhirnya Suara Keadilan telah memohon maaf.

Walaupun peristiwa itu telah berlaku, namun Pakatan Rakyat masih tidak serik dan ambil iktibar dari pengalaman tersebut. Yang terkini, Suara Keadilan terus menerus menaburkan FITNAH-FITNAH yang melampau. Antara FITNAH yang di buat adalah seperti berikut :













Bagi mereka yang telah sedar dan kembali kepangkal jalan yang mana sebelum ini pernah terlibat memFITNAH individu dan Kerajaan semasa bersama Pakatan Rakyat pula sedang menerima FITNAH oleh bekas parti mereka ini. Antara yang hebat di FITNAH sekarang ialah YB Zulkifli Nordin, YB Zahrain, YB Wee Chee Keong dan ramai lagi. Menurut pendedahan yang telah dibuat, ada diantara mereka telah diarahkan untuk berbohong dan memFITNAH orang lain. Kalau nak difikirkan, sekiranya pemimpin Pakatan Rakyat ini pernah mengarahkan kumpulan ini untuk membuat FITNAH, maka bayangkan entah berapa ramai lagi individu lain yang telah menerima arahan yang serupa tetapi difokuskan kepada tajuk-tajuk yang lain.

Oleh itu, tidak hairanlah akhbar-akhbar Pakatan Rakyat ini dipenuhi dengan FITNAH-FITNAH yang kadangkala tidak masuk akal. Namun ia telah memberi kesan yang sangat negatif kepada masyarakat dan yang paling teruk ialah kesan kepada individu yang telah di FITNAH. Oleh itu, bersama-samalah kita menentang dan membenteras FITNAH yang sedang berleluasa sekarang ini. Dengan mendekatkan diri kepada Allah dan mengamalkan segala suruhanNya akan menghindarkan kita dengan FITNAH... Akhir kalam... Bersangka baiklah.

"Sesungguhnya Yang Benar Akan Tetap Mengatasi Yang Bathil"

Thursday, July 29, 2010

MELUCUKAN ! MEMBUAT FITNAH KEMUDIAN SURUH ORANG YANG KENA FITNAH BERTAUBAT

Memang sangat melucukan apabila kita membaca artikel dan laporan yang dipaparkan dalam laman web pro Pakatan Rakyat. Kita dapat melihat perbezaan gaya penulisan mereka tetapi hakikatnya, ia tetap FITNAH.

1) Kalau gaya penulisan penulis PAS, mereka akan membuat FITNAH, kemudian suruh orang yang kena FITNAH bertaubat. Contohnya cuba baca dibawah. Mereka dengan jelas memfitnah UMNO dan Kerajaan Malaysia.

SULIT: 5 Perbezaan Tentera Singapura & Malaysia ;)
Posted on Wednesday, July 28 @ 08:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh
teori

BeritaOleh: dewa

"Akhbar hari ini melaporkan seorang anggota Pasukan Khas Udara (PASKAU) dari Rejimen Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), Bukit Jugra, Banting, Selangor, terbunuh selepas payung terjunnya gagal berfungsi ketika menjalani latihan di Pangkalan Udara Gong Kedak di sini. Sebelum itu, helikopter Nuri dilaporkan terhempas satu demi satu.

Selaku seorang askar wataniah yang lebih banyak menghabiskan masa di luar negara, penulis ingin berkongsi info-info penting untuk dijadikan pengajaran:

1. PERALATAN KETENTERAAN DIKOMPROMI OLEH UMNO

UMNO sememangnya selalu mementingkan poket masing-masing sehinggakan keselamatan negara bagaikan dikompromi melalui pembelian senjata-senjata dan kenderaan berkualiti rendah. (FITNAH)

Terkini, seorang anggota Pasukan Khas Udara (PASKAU) dari Rejimen Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), Bukit Jugra, Banting, Selangor, terbunuh selepas PAYUNG TERJUNNYA GAGAL berfungsi ketika menjalani latihan di Pangkalan Udara Gong Kedak di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.10 tengah hari, Laskar Udara Kanan Hasnizam Abd Wahid, 26, yang melakukan terjunan dari pesawat pengangkut Caribou pada ketinggian 1,200 meter dari paras laut, terhempas di kawasan lapang, kira-kira 100 meter dari kuarters pegawai pangkalan berkenaan.

SEBELUM INI, berderet-deret helikopter Nuri terhempas sehinggakan akhirnya Najib yang malu alah dengan masyarakat yang marah terpaksa membuat kenyataan akan menukar Nuri.

KUALA LUMPUR, July 18 (Bernama) — The cabinet has agreed to replace the fleet of ageing Royal Malaysian Air Force (RMAF) Nuri helicopters which has been in service since 1968, Datuk Seri Najib Tun Razak said.The deputy prime minister, who chaired the weekly cabinet meeting today, said he had informed Prime Minister Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, who is currently on leave, and his cabinet colleagues on the need to speed up the replacement programme in the interest of the country.”And they’ve given their approval,” he told reporters here.Najib, who is also Defence Minister, said the cabinet agreed that the procurement of the new helicopters be done through international open tender to be called in the next few months.

SELAIN ITU, kes skandal kapal selam yang tidak mampu menyelam semakin memalukan rakyat negara ini. (FITNAH)

Jika dibandingkan dengan Angkatan Bersenjata Singapura, kita patut malu dari segi peralatan ketenteraan.

Dari segi jumlah askar pun, tenaga sepenuh masa tentera Singapura sekitar 32,000 dan ditambah dengan 40,000 yang sedang membuat khidmat negara. Selain itu, sekitar 350,000 sentiasa bersiap sedia untuk dipanggil berkhidmat pada bila-bila masa.

Dari segi peralatan, Singapura menggunakan yang terbaik di dunia dan menjalin hubungan akrab dengan Israel dan Amerika. Malaysia dibawah UMNO pula membeli peralatan ketenteraan berkualiti rendah sehinggakan payung terjun dan helikopter pun tidak boleh berfungsi. (FITNAH)

2. DISKRIMINASI

The SAF's policy towards Malays, who share religion and ethnic ties with Singapore's largest neighbors, Malaysia and Indonesia, has been a source of controversy over the years. Malays were virtually excluded from conscription from the beginning of the draft in 1967 until 1977 and, after the policy was eased, were assigned mainly to serve in the police and civil defence (fire brigade), not active combat roles.

In 1987, Lee Hsien Loong (then Second Minister for Defence) stated that "If there is a conflict, if the SAF is called to defend the homeland, we do not want to put any of our soldiers in a difficult position where his emotions for the nation may be in conflict with his religion" and in The Roar of the Lion City (2007), military analyst Sean Walsh claimed that "official discrimination against the Malay population remains an open secret".

The Ministry of Defence contests the charge, noting that there are "Malay pilots, commandos and air defence personnel" and stating that "the proportion of eligible Malays selected for specialist and officer training is similar to the proportion for eligible non-Malays."

Women are exempt from National Service, but have served in both combat and non-combat roles, some as combat officers, but mostly in clerical and logistic positions in the earlier years[12]. The range of positions available to women has been expanded gradually, but is still limited. In July 2007, the SAF launched an exhibition highlighting the contributions of women in the armed forces. -wikisource"

Sekiranya orang Melayu ditindas dengan dihalang dari menyertai tentera di Singapura, keadaan tidak kurang teruknya di Malaysia apabila apabila orang Melayu Kelantan dan Terengganu ditindas sehinggakan hak royalti pun dihalang.

Tidak cukup dengan itu, pelbagai kepentingan Johor digadaikan kepada Singapura tanpa melalui tapisan Parlimen. Dalam pelbagai isu termasuk isu tanah, isu air, isu ruang udara, isu Batu Putih, Jambatan dan banyak lagi. Apa pun , warga UMNO Johor tidak pernah lupa bersorak untuk UMNO di Johor. (FITNAH)

3. Wajib BERKHIDMAT sukarela

Di Singapura, Korea Selatan dan negara-negara lain, rakyat diwajibkan menyertai tentera secara part-time untuk meastikan negara sentiasa kuat. Di Singapura, warga wajib menyertai tentera selama 2 tahun setengah. Kesannya, rakyatnya lebih berani, berdisiplin dan sepakat.

Di Malaysia, masih belum terdengar mana-mana sahutan daripada mana-mana pemimpin muda Pakatan yang menyahut cabaran KJ agar menyertai askar Wataniah. Macam mana nih??

Penulis sendiri sudah menyertai Wataniah sejak 9 tahun dahulu sekalipun tidak diwajibkan. Sekiranya PAS membuat polisi mendesak setiap keluarga penyokong/ahli PAS menghantar sekurangnya seorang anak ke Wataniah, nescaya Pakatan akan mempunyai ahli-ahli yang lebih berdisiplin. Jangan lupa di Algeria dan Turki, sekalipun parti pro-Islam menang, askar merampas kuasa. Alangkah bagusnya jika ada seorang dikalangan kepimpinan Pakatan yang secara tegas mengarahkan ahli dan penyokong agar masuk tentera sukarela dan memperkasa negara.


4. Israel APCO


Sekiranya Singapura sekadar menjalin hubungan tentera dengan Israel, Malaysia selangkah ke hadapan dengan melantik syarikat Zionis Apco yang dipercayai kini sudahpun mentadbir negara secara tidak langsung.Cukup dikhuatiri sekiranya PAS enggan menerima ugutan/tawaran UMNO untuk 'bekerjasama', PAS akan dikaitkan dengan aktivit terorisma. Sebelum ini pun, dana-dana sekolah agama anjuran PAS telah dihentikan bantuan dan ditutup atas tuduhan sebegitu. Apa-pun, kita berdoa mereka bertaubat. Takutlah kamu kepada Tuhan yang Maha dahsyat Azab-Nya. (DIA BUAT FITNAH, KEMUDIAN SURUH ORANG YANG DIA FITNAH BERTAUBAT...LUCU TAK)


2) Kalau gaya PKR lain pulak, mereka buat FITNAH, kemudian menyatakan orang yang kena FITNAH telah di balas oleh Allah. Mereka ini dengan jelas membuat FITNAH kepada Saiful Bukhari, tunang Saiful dan Farah Azlina. Cuba baca dibawah :


Farah Azlina Membatalkan Perkahwinannya? (Artikel ini hanyalah andaian dan Fitnah)

1. Dua hari lalu, Abdul Gani Patail, pada sidang akhbarnya, mengesahkan Farah Azlina Latif telah digugurkan daripada pasukan pendakwaan yang mengendalikan kes liwat Anwar. Persoalan - Mengapa Farah Azlina digugurkan serta-merta setelah pendedahan dilakukan oleh Raja Petra Kamarudin?

2. Beberapa bulan lalu, Farah pernah dipindahkan dari Bahagian Rayuan dan Perbicaraan kepada Unit Jenayah Komersial di bawah Bahagian Pendakwaan setelah dinaikkan pangkat. Farah Azlina pada mulanya bukan sebahagian daripada pasukan asal pendakwaan dalam kes perbicaraan Anwar tetapi di bawa kemudiannya selepas seorang daripada Timbalan Pendakwa Raya yang ditugaskan mengambil nota perbicaraan meletakkan jawatan. Persoalan yang harus difikirkan - Mengapa Timbalan Pendakwa Raya yang asal (sebelum digantikan oleh Farah Azlina) meletakkan jawatan? Adakah kerana tidak mahu bersubahat dengan pasukan pendakwaan?

3. Sebelum kejadian itu iaitu sebelum pembongkaran oleh Raja Petra, Farah Azlina dilaporkan akan melangsungkan perkahwinan tetapi membatalkannya seminggu sebelum tarikh yang dijadualkan itu. Sebab pembatalan itu juga tidak diketahui. Persoalan - Mengapa perkahwinan Farah Azlina dibatalkan seminggu sebelum ia dilangsungkan? Adakah ianya berkait rapat dengan hubungai romantis antara Farah dan Saiful ?

4. Difahamkan, sumber daripada Suara Keadilan menyatakan bahawa Saiful dan Farah dikatakan bercadang melangsungkan perkahwinan mereka secepat mungkin bagi menggelakkan lebih banyak persepsi buruk masyarakat terhadap mereka.Persoalan - Mengapa terlalu kalut untuk cepat berkahwin? Adakah suatu kebusungan yang hendak disembunyikan?

Sumpah laknat yang dihamburkan oleh Saiful Bukhari telah memakan diri. Mungkin jika peristiwa ini berlaku di zaman para nabi, pastinya si pesumpah akan mendapat balasan secara 'cash' dengan kuasa Allah. Tetapi di zaman ini, sumpah yang makan tuan itu ditunjukkan dalam bentuk yang mengaibkan peribadi seperti ditangkap khalwat dengan pelajar di bawah umur, dan mungkin juga didapati 'mengandungkan' seseorang ketika masih mempunyai ikatan pertunangan dengan orang lain. Personaliti media yang bernama Janna Syariza harus tampil menyatakan status pertunangan mereka. Ini bertujuan untuk membersihkan nama Janna dari terus terlibat dengan kebobrokan sebuah pasukan yang cuba menjatuhkan Anwar Ibrahim dalam apa jua kosnya.

Saudara dan saudari sekalian, mungkin apa yang kita lihat hari ini dan apa yang ditunjukkan kepada kita hari ini kesemuanya adalah berbentuk peribadi. Jika diikutkan, apa perlu untuk kita mengambil pusing perihal peribadi yang sedang hangat diperkatakan? Apakah rasionalnya? Maka perlulah diingat bahawa, pertuduhan yang dilempar kepada DSAI juga sangat-sangat peribadi dan juga sangat mengaibkan. Seorang anak muda yang diberi kepercayaan supaya suatu hari nanti menjadi orang yang berguna kepada rakyat akhirnya menuduh tuannya dengan tuduhan yang tidak masuk akal.

Kononnya diliwat ketika punya kekuatan untuk melawan. Masalah peribadi yang dihadapi oleh Saiful Bukhari harus menjadi rasional untuk dibicarakan kerana ia telah menyebabkan keperibadian seorang pemimpin dicalar sehabisnya hingga mungkin bakal menamatkan karier politik seorang pejuang. Oleh demikian, keperibadian 'orang yang menuduh' iaitu Saiful Bukhari perlu di ambil perhatian lebih-lebih lagi orang yang dituduhnya merupakan seorang pemimpin yang punya kredibiliti, kedudukan dan punya karisma.

Jika benar Saiful diliwat, hingga dibawakan kepada kita sebuah sumpah laknat tujuh keturunan sejurus sebelum PRK Permatang Pauh pada Ogos 2008, maka perjalanan yang dilalui oleh Saiful sepatutnya lebih dipermudahkan. Apalah perlunya perbicaraan kes liwat DSAI ini diteruskan sekiranya orang yang menuduh tidak mempunyai moral setulus dahi legamnya. Sama-sama kita lihat di manakah berakhirnya konspirasi yang semakin kucar dan kacir, adakah ia berakhir di Sungai Buluh atau berakhir di Putrajaya. Mohon petunjuk dari Allah. Akhir kata, masih ingatkah kita akan sumpah laknat yang dilakukan oleh DS Najib suatu masa dulu? Apalah balanya yang bakal dituruti sekiranya sumpah ini memakan tuannya, adakah ia berbentuk kekalahan teruk pada PRU akan datang? Sabar-sabarlah kita nantikan.


Inilah jawapan Saiful Bukhari yang telah di FITNAH : “Semoga segala fitnah dan kebatilan akan dilenyapkan oleh Yang Hak! Akan terus berdoa, istiqamah dan sabar. Tidak sesekali akan melatah dan menyerah kalah. Salam”.


Kedua-dua gaya penulisan diatas adalah FITNAH belaka dan hanya berlandaskan andaian dan bukannya fakta. Semoga Allah memberi petunjuk kepada semua dan menunjukkan kita jalan yang betul-betul diredhai Allah. Amin


SELANGOR DARUL PATPONG ATAU SELANGOR DARUL LUBANG?

Masa jadi pembangkang, inilah FITNAH yang ditulis oleh portal pembangkang : http://www.tranungkite.net - Khir Toyo Sibuk Kejar Pelacur ... sekarang cuba jelaskan apa yang Kerajaan Pakatan Rakyat buat bila dah memegang tampuk pemerintahan? Sekurang-kurangnya, Dr Khir turun untuk membenteras pelacuran dan turun padang untuk membenteras perompakan pasir semasa menjadi Menteri Besar. Apa pula yang Khalid Ibrahim buat sekarang? TIDUR...

Ronnie Liew juga sama dengan Khalid, TIDUR!!! Tapi Ronnie tidur, duit tetap masuk. Mana tidaknya, sebelum menjadi EXCO dulu, Ronnie cukup aktif turun padang kerana dia sibuk mempertahankan rumah pelacuran dari di serbu Polis. Baca : Tan Pay Kong: Pemimpin Underworld Penasihat Ronnie Liu.

Itulah sifat Pakatan Rakyat yang suka sangat membuat FITNAH pada orang, akhirnya balasan FITNAH ini terpalit kepada mereka sendiri.