Saturday, April 9, 2011

DAP BIADAP TERHADAP SPRM DAN KEDAULATAN NEGARA

DAP telah bertindak sangat biaDAP dengan menaburkan FITNAH yang mengarut terhadap SPRM. Selalunya mereka lah yang berkokok kononnya Kerajaan yang di pimpin oleh BN adalah 'corrupt' dan kotor dengan rasuah, namun apabila SPRM yang di pimpin oleh Dato' Seri Abu Kassim telah berjaya di dalam usaha untuk membasmikan gejala buruk ini, mereka mengkritik bermacam-macam.

Hari ini saja 2 peristiwa yang melibatkan DAP di dalam memburukkan SPRM telah berlaku :-

1) Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming dari DAP Perak membuat FITNAH bahawa sepanjang 10 tahun, seramai 1,839 orang tahanan telah mati semasa di dalam tahanan SPRM
2) DAP terlibat bersama 'forwarding agent' di dalam mengajurkan tunjuk perasaan di Pejabat SPRM Selangor di Wisma PKPS pagi tadi (8 April 2011)

DAP yang sangat biaDAP ini menggunakan kes kematian pegawai Kastam untuk kepentingan politik mereka. Usaha jahat mereka ini sekiranya tidak di cegah segera, akan terus merosakkan usaha untuk menegakkan 'Kedaulatan Undang-Undang' di Malaysia. Di samping itu juga, mereka juga dilihat cuba mengalihkan isu video seks ketua pembangkang, Anwar Ibrahim yang sedang hangat diperdebatkan.

Bersamalah kita bersatu dan menyokong penuh SPRM di dalam menegakkan 'Kedaulatan Undang-Undang' di Malaysia.

No comments:

Post a Comment