Saturday, April 9, 2011

DATO SERI ABU KASSIM DAN SPRM.... TERUSKAN KERJA BAIK ANDA

Sejak kebelakangan ini, pelbagai pihak terutamanya pembangkang telah bertindak menyerang kredibiliti SPRM dengan bermacam-macam FITNAH. Usaha murni SPRM yang di terajui Dato Seri Abu Kassim telah cuba dicemarkan, hanya kerana usaha-usaha pembenterasan rasuah yang di laksanakan sedang menampakkan hasilnya.

Susulan dari gerakan serta operasi yang di lakukan, SPRM telah berjaya menyelamatkan hasil wang negara yang telah kehilangan dengan begitu banyak sekali. Sekiranya kita baca akhbar, boleh di katakan setiap hari akan ada berita berkaitan SPRM samada penangkapan, pendakwaan atau makluman/kerjasama pembasmian rasuah.

Imej SPRM kini begitu baik hinggakan tidak berapa lama dahulu, Dato seri Abu Kassim telah terpilih menjadi orang no 4 di dalam senarai global oleh NGO dari Amerika Syarikat yang mengkaji 'ethic perniagaan'. Ini merupakan satu pengiktirafan bukan sahaja di tujukan kepada Dato Seri Abu Kassim, tetapi kepada seluruh kakitangan SPRM yang bekerja siang dan malam menjalankan tanggungjawab mereka.

Saya percaya, majoriti masyarakat di Malaysia akan terus menyokong dan mendukung usaha-usaha baik yang di lakukan oleh SPRM. Pesanan dari kami semua... TERUSKAN KERJA YANG BAIK INI UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.


No comments:

Post a Comment