Wednesday, June 22, 2011

Serangan Jahat Berbentuk Fizikal Terhadap SPRM Telah Bermula

Kalau jahat memang tetap jahat. Itulah yang boleh di perkatakan terhadap kumpulan yang sejak kebelakangan ini sudah mula menyerang pegawai SPRM secara fizikal. Mungkin mereka merasakan bahang terhadap tugas-tugas yang di lakukan SPRM telah 'menyengat' organisasi mereka.

Seminggu yang lepas, kereta seorang pegawai SPRM Selangor telah di simbah cat tetapi kejadian semalam telah mengubah segala-galanya kerana seoarang pegawai SPRM telah di serang secara fizikal. Mangsa di katakan mengalami kecederaan yang agak parah dan kini sedang di rawat di hospital.


Nampaknya, semua pegawai-pegawai SPRM kenalah berjaga-jaga selepas kejadian ini kerana apa saja kemungkinan boleh berlaku. Kepada pegawai SPRM yang sedang cedera sekarang, sama-sama lah kita doakan semoga beliau cepat sembuh dan kepada SPRM, ayuh teruskan ke depan dan jangan sekali-kali berundur. Majoriti rakyat Malaysia di belakang anda.


BUDAK PEMBENCI RASUAH

http://budakpembencirasuah.blogspot.com

2 comments:

  1. semua dah tahu...Selangor di kuasai oleh kongsi gelap....!Sebab ahli politik nya ada yg jadi geng kongsi gelap.....kita tgk mesin judi,rumah urut..naik cam cendawan lepas hujan...tangkap 1 10 yg naik...adessss

    ReplyDelete
  2. Saudara, saya cukup bersetuju... Kata orang, kalau pergi ke Puchong atau bandar Sunway, rasa macam ada di Patpong je. Dah banyak pendedahan di suratkhabar, tv dan blog tentang hal ini. Selangor pun boleh di tukar nama ke Selangor Darul patpong.

    ReplyDelete