Tuesday, September 14, 2010

NIZAR, KAMI CABAR PULA 'PAS' TUKAR NAMA KE 'PIS'

Pakar FITNAH dalam Parti Ajaran Sesat (PAS) iaitu Pesuruhjaya PAS Perak, Mohammad Nizar telah mencabar UMNO menukar namanya kepada PEKEMBAR. Cabaran tersebut telah dilaporkan oleh satu Portal Berita FITNAH yang memang sah kilang memFITNAH terhadap Kerajaan Malaysia dan UMNO.


Pakar FITNAH ini memang kuat memFITNAH sejak kebelakangan ini. Yang terbaru, beliau juga telah menulis didalam Twitter dengan menyatakan bahawa ahli UMNO yang menyertai PERKASA adalah seramai 1.2 juta orang sedangkan ahli PERKASA setakat ini hanyalah sekitar 200 ribu orang sahaja.


Berbalik kepada isu tukar nama... sepatutnya PAS juga kena tukar nama ke 'PIS' kerana singkatan untuk Parti Islam Semalaysia ialah 'PIS'. Oleh itu, pesan kami kepada saudara Nizar, betulkan dulu Parti Ajaran Sesat kamu tu dulu kerana terlalu banyak ajaran sesat yang telah kamu bawa dan seterusnya menghancurkan Umat Islam di Malaysia.


Tanggunglah kamu semua di akhirat atas pembohongan kamu ini.

2 comments:

  1. HamPAS ini mana berani tukar nama, mereka cuma berani tukar perlembagaan kerana nak terima orang-orang kafir menyertai parti mereka...

    Kawan lebih setuju kalau PAS di tukar kepada nama Parti Agama Untuk Semua (PAUS)... kawan rasa sesuai sangat dengan nama tu, sebab PAS sekarang bukan lagi nak perjuangkan Islam semata-mata, yang penting melihat kuasa Melayu berkubur.....

    ReplyDelete