Wednesday, July 28, 2010

KERAJAAN PAKATAN RAKYAT AKAN MENJADI KERAJAAN PAKATAN ROBOH

Selama 3 tahun, Pakatan Rakyat yang memerintah Negeri Selangor dan Pulau Pinang telah memusnahkan kedua-dua negeri tersebut. Sedikit demi sedikit rakyat dapat melihat taring sebenar pemimpin mereka. Pada mula-mula memerintah, semua janji-janji manis di taburkan pada pengundi, tapi sekarang janji hanya tinggal janji.

Bagi penyokong fanatik Pakatan Rakyat, mereka tidak akan percaya semua kerja jahat yang telah dilakukan oleh pemimpin mereka. Apa kata pemimpin mereka semuanya baik dan betul walaupun pendedahan demi pendedahan di buat. Mereka akan kata semuanya telah dispin oleh Kerajaan BN. Ada juga pendedahan yang telah dibuat oleh rakan-rakan mereka dalam Pakatan Rakyat tetapi telah diketepikan oleh pemimpin mereka sendiri. Antaranya ialah pendedahan rompakan pasir oleh Manikavasagam. Kita lihat antara pemimpin Pakatan Rakyat yang akan merobohkan kedua-dua negeri ini:

1) Khalid Ibrahim - Habis pasir dicuri, lemah dan terpaksa ikut kata DAP
2) Lim Guan Eng - penghapus perkampungan/perniagaan orang melayu







3) Ronnie Liew - Ketua gangster dan bos pelacuran
4) Theresa Kok - Penyebab Kerajaan Abdullah Badawi mintak maaf dengan negara China (sangat memalukan) dan anti melayu






5) Elizabeth Wong - Suka bertukar-tukar pasangan seks (free sex)
6) Tony Phua - Nak menghapuskan kuota bumiputra

Persoalan yang sangat menakutkan ialah apa yang akan berlaku sehingga Pilihanraya Umum ke 13 nanti? Apakah yang akan tinggal di negeri-negeri ini? Dimanakah kedudukan orang melayu pada masa itu? Kalau nak menyesal pada masa itu sudah tidak berguna lagi kerana Pakatan Rakyat telah menjadi Pakatan Roboh yang merobohkan kedua-dua negeri itu.

Mungkin selepas itu kita akan namakan SELANGOR DARUL LUBANG ATAU SELANGOR DARUL PATPONG manakala Pulan Pinang pula kita panggil PULAU PINANG DARUL CINA.


No comments:

Post a Comment