Sunday, July 25, 2010

FITNAH : SAH! MAZLAN ALIMAN PENGIKUT SETIA PARTI AJARAN SESAT

SAH!!! Memang Mazlan Aliman pengikut setia Parti Ajaran Sesat (PAS) yang sesat lagi menyesatkan. Beliau tidak akan berhenti untuk mempengaruhi peneroka supaya bersama-sama beliau didalam usaha untuk menyesatkan peneroka.

Yang terkini, beliau bersama Salahudin Ayub yang juga seorang pemfitnah yang menuduh seorang mufti berbohong, telah pergi berjumpa dengan Tengku Razaleigh Hamzah di kediamannya untuk mendapat sokongan berkaitan Felda. Di dalam pertemuan tersebut, mereka antara lain telah meminta sokongan Tengku Razaleigh di dalam memperjuangkan isu Felda di parlimen. Mazlan....Mazlan, cukuplah dah menyesatkan orang PAS, tak payah lah libatkan orang UMNO pulak.

Hari ini Dato Ahmad Maslan telah membuat pengumuman bahawa Felda telah membayar cukai pendapatan sejumlah RM 1.3 billion kepada LHDN untuk 4 tahun semenjak tahun 2004. Kalaulah Felda itu bangkrap, takkan ia boleh bayar cukai dengan sebegitu banyak? Entahlah apa nak jadi dengan Mazlan ini. Sepatutnya, kalau beliau yakin bercakap benar, tunggulah dulu sehingga kes saman dibicarakan di mahkamah dan tak perlulah berkokok disana sini. Di mahkamah nanti, semuanya akan dibentangkan satu persatu termasuklah jumlah hasil Hotel Felda yang Murshidul Am PAS menginap semasa di Mekah.

Di sini juga saya ingin mengimbas kembali satu laporan akhbar mengenai pembohongan Mazlan. Anda nilailah sendiri...

Memang sah!!! Mazlan Aliman pengikut setia Parti Ajaran Sesat yang sesat lagi menyesatkan. Oh ya, lupa pulak... kan dia juga adalah AJK PAS Pusat.

1 comment:

  1. a'kum sdr.. minta bukti Pas > buat ajaran sesat? Ada fatwa dari mana-mana Majlis Agama Negeri? Majlis Fatwa Kebangsaan? .. fitnah ni bahaya.. nanti dunia pon tak lepas..

    ReplyDelete